Przejdź do treści

Polityka zwrotów

Wózek

Twój koszyk jest pusty

Polityka zwrotów

Zasady dotyczące zwrotów, wysyłek i wymiany 

Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić swój produkt na taki sam, napisz do nas na adres info@kitbuildings.com 

Aby zwrócić produkty, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres info@kitbuildings.com a my skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię, gdzie znajduje się najbliższy punkt zwrotu. Alternatywnie jesteśmy w stanie zorganizować odbiór zwracanych produktów za dodatkową opłatą, w zależności od miejsca odbioru. 

Wszelkie koszty wysyłki związane ze zwrotem produktów nie podlegają zwrotowi i będą musiały zostać pokryte przez klienta. Jeśli anulujesz zamówienie po jego wysłaniu, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

Czas, jaki może minąć, zanim wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić w zależności od dostępności produktu i miejsca jego dostawy.

Pamiętaj, aby skorzystać z usługi śledzenia przesyłki lub wykupić ubezpieczenie przesyłki. Firma Kit Buildings nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub uszkodzenia, które mogą wystąpić podczas wysyłki zwrotnej.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Jeśli chcesz anulować zamówienie, możesz wysłać do nas e-mail na adres info@kitbuildings.com. Jeśli anulujesz zamówienie przed jego wysyłką, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy zgodnie z pierwotną metodą płatności. Jeśli anulujesz zamówienie po jego wysłaniu, zwrot pieniędzy zostanie dokonany po odjęciu poniesionych opłat za wysyłkę i obsługę. Więcej informacji na temat opłat za wysyłkę i obsługę znajdziesz w Warunkach wydrukowanych na fakturze. 

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Klient może zainicjować zwrot produktu(ów), pisząc i informując nas jako info@kitbuildings.com. Będziesz uprawniony do pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli rozpoczniesz zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania produktu(ów). Zwrot środków zostanie zainicjowany przy użyciu pierwotnej metody płatności, gdy produkty ponownie znajdą się w naszym magazynie. Aby kwalifikować się do zwrotu, produkty muszą być nieużywane, w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli produkty były używane, zmieniane lub zmieniane w jakikolwiek sposób, nie będziesz uprawniony do zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Masz możliwość zwrotu zamówienia po 14 dniach od jego otrzymania, jeśli produkt(y) nie był używany, jest uszkodzony lub nie nadaje się do użytku. Jednakże, zgodnie z naszą polityką zwrotów, będziesz uprawniony do zwrotu pieniędzy lub wymiany tylko wtedy, gdy zainicjujesz zwrot w ciągu 30 dni od zakupu produktów. Żądanie zwrotu należy uzasadnić wyjaśnieniem oraz odpowiednimi zdjęciami przedstawiającymi stan produktu; produkty powinny znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Co się stanie, jeśli otrzymam wadliwy produkt?

Jeżeli klient otrzyma wadliwy towar, co do którego udowodniona zostanie wada produkcyjna, Kit Buildings naprawi wadliwy produkt lub zapewni produkt zamiennik o tej samej wartości. Jednakże wniosek o zwrot należy złożyć w ciągu 30 dni od zakupu produktu. Aby kwalifikować się do zwrotu, produkty muszą być nieużywane, w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, i w oryginalnym opakowaniu. Do rozpatrzenia wszystkich próśb o zwrot będziemy potrzebować faktury lub dowodu zakupu.

Czy będę uprawniony do zwrotu pieniędzy, jeśli kupię produkt na wyprzedaży?

Wszystkie produkty będące w promocji lub posiadające obniżoną cenę nie podlegają zwrotowi, wymianie ani wymianie, chyba że są wadliwe.

Zwroty pieniędzy

Po zwróceniu przez klienta produktu(ów) i otrzymaniu zwróconego towaru do naszego magazynu, zostanie on sprawdzony w celu sprawdzenia, czy jest nienaruszony i niezmieniony. W zależności od stanu otrzymanego produktu firma Kit Buildings podejmie decyzję o częściowym, pełnym lub całkowitym zwrocie pieniędzy. Wyślemy Ci e-mail, gdy otrzymamy zwrócone produkty. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

Ile czasu zajmie otrzymanie zwrotu pieniędzy?

Gdy podczas kontroli zwrócony towar zostanie potwierdzony jako niezmieniony, zwrot kosztów zostanie zainicjowany przy użyciu pierwotnej metody płatności w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru.

Co się stanie, jeśli nie otrzymam zwrotu pieniędzy?

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej lub bankiem, ponieważ często upływa trochę czasu przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy.

Jeśli wykonałeś wszystkie te kroki i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@kitbuildings.com

Dostarczone w ciągu 48 godzin*

*W zależności od dostępności w momencie zakupu.